Friday, October 09, 2009

Have A Nice Day..!! =)

Assalamualaikum n salama sejahtera seme....

Skunk jam menunjukkan kul 7.49pg waktu Malaysia...huhu..arinie..pelbagai rancangan yang bakal aku laksanakan..setelah berhempas pulas memikirkan tarikh..mase n waktu untuk meng'arrange'kan jadual harian aku..huhuhu...

Salah satunyer..aku nak pi kuar kuantan..coz nak survey barang2 tuk final year projek aku..banyak gler tergendala gara-gara masalah teknikal dan taktikal yang x terjangka dek aku..huhhhhu....sambil2 aku kuar kuantan..aku nak pi hantar raket BabolaT aku kat Teruntum..nak pasang tali baru..coz tali lame da putus da...

Hari nie gak aku nak mesti cari bahan2 tuk assgnment..automotive lab report..n automotive presentation...seme2 nie kene submit next week...12hb nie plok group aku kene present automotive tech..tajuk yg group 2 kene present ialah..mengenai "STEERING SYSTEM"...

Aish...banyak mende nak kene setlekan..mcm2 masaela...bese r..hidup sebagai 'student' memang r banyak mende yg kene tempuhi..just aku perlu bersabar n always think positive ngan mende2 cmnie..maybe ada hikmah n pembelajaran x langsung untuk aku yg pasti sangat berguna untuk mase depan aku....

Emm...rasenyer tu jek kot entry kali nie...de mase aku akan update lagi blog aku nieyh....pape pn..Selamat Menjalani Kehidupan Seharian...n Have a nice day today...

Assalamualaikum...adios..chao..!! =)

1 comment: