Sunday, November 07, 2010

DEPARTMENT BARU...

Assalamualaikum n salam sejahtera seme...

Entri kali nie aku nak citer pasal department baru...
Aku telah ditukarkan ke department MAINTENENCE..from department AKUAKULTUR..
Dalam deparment nie..aku ditugaskan menjadi incharge person r..pape yg berkaitan ngan maintenence..seme dibawah penyelenggaraan aku..
Aku akan memulakan tugas nie pada esok hari..(8 nov 2010..senin)..

Bagi aku department nie agak mencabar r sket..(bukan sket..tp bnyak)
So skunk nie aku da mle da wat perancangan...yang berkaitan..
walaupun aku da lame tau gerenti lagi pasti ada cabaran dan halanganyg bakal mendatang..lebih2 agi apabila melibatkan KOS..!!

KOS..KOS..KOS...sesuatu yg agak subjektif..krana melibatkan turun naik harga barangan dan kos2 len..dan aku akan cube meminimumkan kos (secara bersesuaian dan memenuhi citarasa)..disamping meningkatkan keuntungan kepada syarikat amnya dan ANAK BUAH aku..khususnya..

Hopefully kita akan bersama2 bergandiang bahu..dan bantu membantu antara satu same lain..gunakan kelebihan masing2 dan saling bertukar dan berkongsi ilmu yg dimiliki..dan yang lebih penting..SALING MEMAHAMI,MENGHORMATI DAN BERSEPAKAT dalam melaksanakan tugas yg diberikan...semoga kita dapat melaksanakan tugas dengan baik dan berkesan..INSYAALLAH..

Dan aku sebagai ketua akan cube sedaya upaya aku untuk melaksanakan tugs g diamanahkan dengan sebaik mungkin.dan aku akan cube fight untk medapatkanbalik hak kita yg sepatutnya kita dapat..

oOK..tu jek..salam..adios chao..!! =)

1 comment: