Sunday, December 12, 2010

Genap Sebulan da...yeah..! =)

Assalamualaikum n salam sejahtera seme..
Emm...8 Disember ritu genap 1 bulan aku bertugas di bahagian maintenance as a leader...walaupun tugas nie agak berat..(kene cover keseluruhan resort)..but so far aku rase ok..dan dapat mnjalankan amanah dan tggungjawab nie dgn baik...alhamdulillah...=)
So skunk nie aku ngah dok sibuk2 handle perjalanaan program (yg berkaitan ngan bhgian aku) dan juga memantau perjalanan kontarak yg ngah wat keje/projek dalam resort nie..dalam mase yg same gak aku ngah dok 'berkalor' (loghat pekan yg bermaksud berhempas-pulas) memikirkan 'plan schedule' bhgian aku tuk thun depan...before that aku kene r senaraikan mende2/harta2 resort (berkaitan maintenance) dlu..tp wat mase nie xabis check lg..coz bnyk keje len..hahahah...=p
So..aku kene r wat sesuatu yg smart and clean strategy tu solve the problem..so that I can settle it as fast as I can..huhu..teringat satu kata-kata nie...:

" IF YOU DO NOT LOOK THE THINGS ON A LARGE SCALE..,
IT WILL BE DIFFICULT TO MASTER STRATEGY "
- Miyamoto Musashi -
ok...tu jek...hope hari-hari selepas nie merupakan hari2 yang memberi aku seribu satu ilmu dan pengalaman yg berguna dan untuk dikongsi bersama..insyaAllah...amin...
k r..assalamualaikum...adios..chao..! =)

No comments:

Post a Comment