Wednesday, May 20, 2009

PENAT tp BEST...!!! =)

Assalamualaikum...salam sejahtera seme...hurrmmmm...da lame da aku x update blog aku neh..huhu..bukan pe..aku x de mase r nak update dua tiga mggu nie...huhu

aritu first week of may..5th may, i was go to Kuala Lumpur..yeah..g sane bukan sesaje jek..aku ade appointment untuk dapatkan tajaan tuk program aku bulan Ogos nieh..huhu..6 may tu aku ada 2 appointment kat Putrajaya...aku g appointment tu bukan sesorang..tp bertiga..aku n dua anak buah under aku..uhu..kira aku nie ketua rombongan r..huhu

Emm nak citer pengalaman g sana mase tu nnti r aku citer kat satu entry khas pasal nie..klu nak citer pnjg ngat..huhu..

Emm..minggu kedua n ketiga plok aku ke UUM Sintok Kedah...aku join MASUM kat situ...huhu..aku wakil UMP men tenis..hahahhaa....masuk secara x sengaja..seminggu aku dok sane..g 12 mei balik 20 mei..aku sampai pagi td r kat UMP..dalam kul 4.30pg...penat3..kui3..tp best btol r..jumpa ramai kawan baru dari U len...heheh..banyak gak aku amik gmbar mase kat sane...emm...nnti klu aku da dapat seme gambar2 tu dari kawan aku aku upload kan kat satu entry khas dalam blog nie gak pasal pengalaman aku di UUM tu..ok..!!

ok tu jek...nntikan kedua2 entry aku tu nnti ek...hahha...ok r..nak rest jap..penat..huhu...assalamualaikum..adios..chao..!! =)

No comments:

Post a Comment