Friday, June 05, 2009

MenCAPAP aku....huhu... =)

Assalamualaikum n salam sejahtera seme....skunk nie da kul 12.13am...jumaat 5 jun...aish..semakin hari semakin dekat dan singkat mase aku...banyak mende lg yg aku nak kene setlekan n kejarkan dalam menghitung hari hayat aku nie..huhu...makin makin lame makin pendek...ish3...



Aku dalam 2-3 minggu nie bz sket ngan perkara2 penting yg perlu aku selesaikan dalam mase terdekat nie...autoshow..bbj..short sem..n others...haish....3 mende nie da nak kene setlkan dalam bulan jun nie...klu x..entah r pe yg jd..huhuh..



so pas2 nie ada banyak lagi mende yg nak aku kene setlekan...bleyh dikatekan bersambung2 jadual aku..pack..mencapap aku jadinyer..huahuahua..



nie aku listkan program,aktiviti dan event yg aku terlibat...:



bulan mei :-

a) 7 mei - ke KL dan Putrajaya coz ada appointment tuk tajaan autoshow...
b) 12 - 20 mei - terlibat ngan MASUM di UUM Sintok, Kedah....
c) 30 mei - terlibat menjadi fasilitator untuk program motivasi dak2 darjah 6 di Sekolah Kebangsaan Cherating under MAMPAN.....

bulan jun :-

a) 9-13 jun - terlibat menjadi urusetia untuk Program Belia Benci Jenayah ( BBJ ) di Kemaman, Terengganu under SRM..
b) 20 jun - Join rombongan ke Subang untuk pertandingan dan pertunjukan kereta yang telah diubahsuai student2 seluruh IPT ( program PERODUA )....

bulan julai :-

a) minggu ke-3 july - Minggu Kerjaya...
b) minggu ke-3 july - AGM Rakan Muda 09/10...
c) minggu ke-4 july - Family Day Rakan Muda....

bulan ogos :-

a) 15 ogos - UMP Autoshow '09...

bulan september :-

a) 7 september (17 ramadhan) - Program Bubur Lambuk Perdana Rakan Muda UMP....

bulan oktober :-

a) tarikh x confirm lg - Karnival Rakan Muda

* tertakluk kepada sebarang perubahan dan penambahan selepas nie..huhuhu...

Memang menCAPAP aku ginie...huhu..tp x pe..aku jadikan nie semua sebagai satu cabaran n dugaan pada aku...dan juga hopefully seme nie berjalan ngan lancar n sukses skali..n hopefully ini akan menjadi satu pengalaman baru n bermakna pada aku pasnie tuk life aku mase depan...insyaAllah...huhuhu

k r...aku ade keje sket nak kene setlekan...nak study sket...ada test pagi nie..huhu..doakan aku ek...heheh..de mase nnti aku update later...ok.!! tu jek...

assalamualaikum..adios..chao...!!! =)

5 comments:

  1. ijat... aper yg makin pendek tu?? mase y pendek ke orangnyer.. haha

    ReplyDelete
  2. oit2...

    hee~~all the best ngn program2 tuh..ko leh nyer...(bodek untuk dpt bubur lmbuk lebih)hahaha

    ReplyDelete
  3. to unlimited_junki : mase r yg pendek..x kan org nyer plok pendek..pe daaa..huhu =)

    to earth's shadow : ha..taw x pe...x nak tolong aku ke..?huhuhu

    to N a d : tq nad...weh..mane ko dapat akunyer alamat blog..?emm..ko nak bubur lebih ke..?ko wat muke x malu amik banyak kali ek..grenti dapat bubur lebih..huhuhu...

    ReplyDelete