Tuesday, July 21, 2009

IJAT..OH..IJAT...!!

Assalamualaikum n salam sejahtera seme...sem yang paling mencabar sepanjang aku di UMP nie..macam-macam cobaan dan dugaan yang harus..sedang dan akan aku tempuhi...ahhh (menghela nafas)...entah r pe plok dugaan yang bakal aku hadapi pas nie..

Tp x pe...aku kan kuat...walaupun kekadang aku terasa aku KALAH dalam mengawal emosi dan cara aku...TP aku tetap cuba untuk 'handle' segala mende tu dengan cara apa sekalipn bagi mengelakkan orang sekelilingku perasan akan perubahan emosi aku...(walaupun kekadang GAGAL mengelak)...

HURMMM...aku kene pandai dan bersikap 'profesional' dalam menangani 'masalah problem' nie...Bukan pe nie seme untuk kebaikan ko jugak IJAT...!!

Pape hal pun....aku harap aku menjadi IJAT yang sebelum-sebelum nie walaupun ianya x sama..of course defenitely difference...!!PE DAA.....SO IJAT...be your ownself OK..!!and always try to be the best as you can in your LIFE..

Ok tu jek...assalamualaikum..adios..chao..!! =)

No comments:

Post a Comment