Tuesday, July 28, 2009

'Night Show' at M.S Garden Kuantan..

Hotel M.S Garden...


Assalamualaikum n salam sejahtera seme...entry kali nie aku nak berkongsi sket tentang pengalaman aku membuat persembahan di Hotel M.S Garden, Kuantan pada 25 Julai 09. Aku membuat persembahan nyanyian dengan berkompang..heheh..dengan group kompang aku...(tp x semua ahli yg ada)..Kitorang kene wat persembahan nie atas undangan dari pihak majlis iaitu pihak Kesihatan Negeri Pahang..bersempena dengan ' Malam Mesra Kesihatan Pahang' anjuran PERKAKES...

Di bawah nie antara gambar2 yang sempat diambil..:-


e-cik, aku, abah

penari-penari....

brokoli soup with mushroom, prawn, fried Garupa with sweet sour soup,shark-fin soup

makanan aku da abis da..hehehehe



salah satu persembahan len...

chilled honeydew sago with coconut milk.. (banyak gler aku makan..heheh)

Swan Ice....

Tempat persembahan..DEWAN ASTANA...

dif-dif jemputan dan warga kesihatan seluruh pahang..
bergambar dengan jed berbentuk naga..

Memang pengalaman nie telah menjadi satu pengalaman yang sungguh bermakna..bukan senang nak dapat peluang mcm nie..da dapat peluang tidak akan aku lepaskan..heheh..

K r..tu jek..assalamualaikum...adios..chao..!! =)

No comments:

Post a Comment