Wednesday, March 30, 2011

AI YOYO.......

Assalamualaikum n salam sejahtera seme...

Da agak lame gak aku x update blog..nie update blog pun sebab kepala hotak aku da BEKU + BLANK + BLUR = K.O...(time nie r)...

Banyak mende nak mikir..nak settle keje...

Tadi aku da kene hentam da..walaupun indirect hentam..tp kire berbisa gak r....hahahahahaha....

Tp semua tu aku anggap sebagai pelajaran..panduan dan ilmu yang sangat berguna pada aku...teguran tu gak perlu diambil dari sudut yang POSITIF....

Sekarang nie aku perlu blajar untuk membuat perancangan yang betul dan effisyen pada diri aku sendiri supaya aku dapat melaksanakan tugas dengan lancar,berkesan dan mengikut ketetapan masa yang dikehendaki...

BNYAK MENDE YANG AKU KENE BLAJAR NIE....

xpe..semenye untuk kebaikan ko gak IJAt,.....

k r...salam..adios chao...

No comments:

Post a Comment