Tuesday, August 23, 2011

TAPI AKU...???

Assalamualaikum n salam sejahtera seme...

Seminggu sebelum raya...macam-macam mende nak kene wat...klu orang len..seperti bese..time-time ginie da mule r sebok nak wat kuih raye..rendang ketupat..lemangnye..dodol..tukar dwet kat bank r..macam2 macam..

TAPI AKU..???

Aku sebok nak menyetlekan dan membayar hutang piutang orang yang da wat kerja...fuh..seminggu nie memang..seminggu nie memang..seminggu nie memang SEBOK..!..hahaha
naik pening kepala aku..bahagian aku da setle bahagian orang len plak yang banyak hal dan cikadaknye..ADOYAI...mintak-mintak r setle before raye...aman sket raye aku tahun nie..x pikir da mende-mende tu seme..hal lepas raye..biar pikir lepas raye..yang sebelum raye kene pikir sebelum raye...betol dok..??hhahaha..=p

Sian kat akunye kerani...banyak tol dugaan yang aku dan dia kene hadap untuk setlekan mende2 nie...banyak tolong aku wat n setlekan mende2 nie seme..xpe2..nnti pas raye aku blanjek makan PIZZA/KFC/McD ek sebab tolong aku....hahaha..len kali aku minta tolong lg..huahuahua.... =p

k r...tu jek

assalamualaikum..adios chao...=p


2 comments:

  1. xpa ijat....sabar la..biasa la.lain org lain kerjanya kan..

    sekarang masa busy..nanti akan ada juga masa free tu....jangan merungut...hehe

    nak lanja mekdi jugak..ehheh

    ReplyDelete
  2. ila : heheh..bukan merungut..just meluahkan pe yang terpendam..skunk da ok da..hip hip horray..hahah =p..

    skunk da free..raye pun da free sket..haha

    nak blanjek makdi..?jom3...bereh je..=p

    ReplyDelete