Sunday, April 05, 2009

Hapy Birthday...=)

ALLAH SELAMATKAN KAMU...
ALLAH SELAMATKAN KAMU...
ALLAH SELAMATKAN SEMUA KAWAN AKU...
ALLAH SELAMATKAN KAMU...
Assalamualaikum n salam sejahtera seme...skunk nie da kul 1.09 pagi...5 april 09...emm..bulan nie ramai kawan2 aku yg akan n telah mnyambut ulangtahun dorang...arinie..birthday kawan bek aku kat sinie..namenye wan...emm wan selamathari lahir yg ke 20 wan....semalam gak ada dua org kawan aku punya birthday..azwan..housemate aku...dengan diyana kawan bek aku mase skolah dlu..slamat ulang tahun azwan @ uge yg ke 20...n kepada kawan aku diyana yg skunk berada di negri 9..ngah wat persediaan medik..slamat hari lahr yg ke 19 thn..smalam aku de tepon diyana semata-mata nak wish brthday dia..kul 12.00am aku tepon..huhu..nasib bek dia angkat..aku igtkan dia da tido..so sempat r berborak ngan dia..memang serius..da lame gler da aku x jmpa ngan dia..last skali aku jmpa dia mase f5..tu pn sebab de pertandingan pe ntah aku da lupe...teringat mase zaman mude2 dlu zaman skolah..aku ngan dia satu skolah mase f3..pastu mase f4 aku skelas ngan dia..tp kejap jek coz pastu dia pndah skolah..dia g skolah SBP Interg...memang lame r x jmpa..huhu..(mintak2 r dapat jumpa before dia fly ke India bulan 9 nie..)emm..esok plok senin birthday classmte aku plok..nafis..emmmpape pn kpd kawan2 aku..slamat hari lahir..smoga pnjg umur n dimurahkan rezki..smoga mencapai apa yg korg impikan..smoga persahabtan kita berkekalan..smoga dirahmati n dilindungi Allah swt...aminn..

emm..malam td aku de perjumpaan ngan PA aku..emm..aku dapat PA baru..name dia At-Tasneem...pompuan...emm..ok r PA baru aku tu..best gak r..agak serasi r..huhuhu..emm..pas bincang2 n suai kenal..kitorg makan..de jamuan..makan nasi minyak..dua pinggan aku makan..lapor punyer pasal..kat umah x makan coz nak spend tank tuk jamuan tu..hahaahahah....sambil2 makan ktorg berborak r beramai2..cm2 citer kuar...glak2 kitorg td..huhu...pas2 makan..kitorg balik...aku jlan kaki jek balik coz kawan aku da chao dlu da..pergi nek moto..balik jlan kaki jek..ish3...ksian2...emm..so aku jalan kaki r blik..sambil jalan sambil berborak ngan kawn aku syahidah...pastu kitorang lepak r jap borak2..release2 tension...cm2 citer kuar..bgs gak..ilang tension kitorg...coz dua tiga mggu nie memang kitorg tension bangat...dengan kitorg lepak n berborak2 nie dapat r ilang kan tension di kepala otak aku nie...huhu...lame gak r lepak..entah r bape lame...rasenyer sejam kot...hihihi..emm thanks syahidah coz lepak2 ngan aku td..huhu..best r beborak ngan ko..huhuu..len kali de mase kite lepak sesame lagi citer pnjg lebar..hihihihi...

memang malam nie segala tension di kepala otak aku nie da kurang sket..lega sket...fuhh...arinie aku nak g berperang....paintball..hahahahha..aku team rakan muda ( SRM baru )...smoga team aku menag nnti..hahaahh..k r..sampai sinie jek r...assalamualaikum...adios..chao...=)

1 comment:

  1. salam my friend..lama tak chat..sori ek aku busy skit..ko apa khabar..

    ReplyDelete