Tuesday, April 07, 2009

SABARR...Coo..baa..aan....

Assalamualaikum n salam sejahtera seme...emm..KEJE KEJE KEJE...MEETING MEETING MEETING....TEST TEST TEST....pening3....pening3....penat pn ada..ish3...bile r seme nie nak berakhir ...bukan x tahan nak pikul or tanggung mende nie..tp...bg r mase sket tuk aku amik nafas dua tiga pam...nie dok...baru nak tarik nafas, da tersekat kat salur pernafasan aku nie...semput balik aku nie..aishh.
Ya Allah..Engkau berilah kepada aku kekuatan dan semangat dalam menjalani dan menenpuhi liku-liku hidupku yang penuh ranjau berduri n dugaan yang menimpa dengan penuh kesabaran dan penuh ketaqwaan kepada-Mu...Engkau permudahkan segala urusanku dan tenangkan hatiku...semoga aku digolongkan kedalam golongan2 org yang sabar dan beriman...AMINNN....

3 comments:

  1. biase la tuh...
    aku nyer dah kurang sket...

    tggal utk lab ngan c prog...
    pastu g final..yea!!!

    apepun, gud luck ar kat ko k...

    ReplyDelete
  2. Salam,

    *tarik nafas sebelum baca*

    Ok? Ready?

    Chill. Relax. Rasanya cam ok lagi. Dah nak study week dah ni. Dah kira boleh slow down! *wink*

    xoxo
    aams

    ReplyDelete
  3. siannye ko..
    aku rase minggu tu adalah minggu yg sibuk..same cm aku..nak tido pun x cukup....blh dikatakan x de mase nak tido...bersabarla ye dear...sume tu dugaan..

    ReplyDelete