Tuesday, April 21, 2009

Exam Weekkk...!!!

tgh jawab exam paper....huhuhh

Assalamualaikum n salam sejahtera seme...huhuh..entry kali nie just nak release2 tension jek..almaklumlah...exam week aku skunk...huhuhu..emm..smalam aku da abis da satu paper..paper manufacturing tech...emm..bleyh tahan gak r soklan..nak kate susah sangat..xde r susah ne..nak kate senang pn xde r sampai gtu skali..kire average r...ada susah ada senang..tp..aku bleyh r jawab..tp x seme r..ada gak aku x jawab..n ada gak aku jawab separuh jek..huhu..


Pasal preparation aku tuk subjek tu..bleyh tahan r..quite hard..tp nak wat cmne kan..tetibe jek ble dalam exam room aku bleyh r plok x brape igt pe yg aku study tu..paper nie bnyak membaca..n aku kureng r sket ngan bab2 membace nie..huhhu...bukan x suke membaca..tp membaca secara 'sengaja' atau memang kene baca nie aku klu baca dengan cara tu x bape melekat sket kat dalam kepala otak aku nie..huhu..aku klu membaca secara 'spontan' or 'x sengaja' nie baru bleyh masok n insyaAllah melekat kat kepala otak aku nie..emm..entah r..aku pn x taw cmne leyh gtu plok..emm...maybe tu kot cara aku yang betol n berkesan tuk aku blajar..blajar secara 'x sengaja' atau 'spontanious'..huhu..


TAPI tu r..da lame gak aku pikir n pasan ngan cara aku nie...maybe org lain plek..tp bagi aku..tu r cara aku..natural..huhu...emm..anyway..aku kene r gak cube balajar ngan cara belajar yg bukan secara 'x sengaja' or 'spontanious' nie...SEBAB...dengan cara nie jek r aku leyh dapatkan ilmu ngan lebih banyak dan berkembang lagi..insyaALLAH..aminn..


SO.......sekarang..pe tuggu lagi IJAT..?udah2 r tu...g study cepat...esok ada paper maut..hahah..iaitu paper FLUID MECHANICS...or dalam bahase melayunyer..mekanik bendalir...huhuh.....study tol2 taw..esok score seme soklan dalam exam question paper ok..!!..JANGAN LUPE IJAT..BERUSAHA DENGAN GIGIH,CEKAL,DAN BERSEMANGAT...disamping JANGAN LUPE BERDOA DAN BERTAWAKKAL kepada ALLAH SWT......ok.!!


tu jek entry tuk kali nie..

p/s : kepada seme geng2 na kawan2 aku yg sedang dan akan menduduki peperiksaan akhir..aku ucapkan all the best tuk korang seme...n slamat maju jaya untuk diri,keluarga, bangsa,negara, dan yg penting untuk agama yang tercinta nie.....huhuhuh..insyaAllah..aminn....assalamualaikum...adios..chao..!! =)


No comments:

Post a Comment